Używamy plików Cookies dla zapewnienia poprawnego działania strony. Zgodnie z prawem, musimy zapytać cię o zgodę. Proszę, zaakceptuj pliki Cookies i pozwól tej stronie działać poprawnie.
Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Prywatności.

Tutoring to znana od XIV wieku forma rozwoju w trybie edukacji spersonalizowanej. W indywidualnej pracy tutora z podopiecznym ten ostatni ma możliwość rozwijać swoje mocne strony (tzw. talenty), korzystając z wiedzy i kompetencji tutora. Może chodzić o zwiększanie wiedzy i zdobywanie umiejętności z jakiejś dziedziny (tutoring naukowy) lub o pracę nad kompetencjami miękkimi (tutoring rozwojowy). Procesowi tutorskiemu towarzyszą regularne spotkania zwane tutorialami oraz zadania do wykonania pomiędzy spotkaniami. Tutoring to swego rodzaju podróż, w której tutor nie prowadzi za rękę, ale stawia drogowskazy, a podopieczny staje się coraz lepszą wersją siebie.

W naszej szkole tutoring jest zorganizowany z myślą o uczniach klas siódmych i ósmych. Każdy zainteresowany ma szansę napisać esej do jednego lub wielu tutorów na zaproponowany przez tutora temat. Przez pierwsze tygodnie roku szkolnego tutorzy zbierają eseju, aby w ciągu kilku dni zdecydować, kim się zaopiekują w danym roku lub semestrze, umówić terminy tutoriali i niezwłocznie rozpocząć procesy tutorskie.

Proces tutorski odbywa się co tydzień i trwa przez semestr lub co dwa tygodnie i trwa przez cały rok szkolny - zależnie od preferencji tutora. Tutoring nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami ze strony rodziców uczniów - jest to immanentna część oferty edukacyjnej SSP nr 2 STO.

Koordynatorem Zespołu Tutorów w SSP nr 2 STO w Warszawie jest Sebastian Wojtysiak. Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Nasi tutorzy: