Społeczne Towarzystwo Oświatowe

500 897 679

szkola@sto2.pl

ul. Dziatwy 6

03-109 Warszawa

7:45-15:45

Pon - pt

Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Matematyków Zwycięzców Enigmy STO

500 897 679

szkola@sto2.pl

ul. Dziatwy 6

03-109 Warszawa

7:45-15:45

Pon - pt

Zespół Językowy

W 2021 ukończyła Lingwistyczną Szkołę Wyższą w Warszawie na kierunku filologia angielska o specjalności nauczycielskiej. W 2023 ukończyła Uniwersytet SWPS na kierunku psychologia kliniczna w języku angielskim. We wrześniu 2023 rozpoczęła pracę w Społecznej Szkole Podstawowej nr 2 STO jako nauczyciel wspomagający, nauczyciel języka angielskiego i psycholog-wychowawca w klasach 7. 
Czytaj dalej
Anna Pruszanowska Absolwentka filologii hiszpańskiej Instytutu Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego.  Rok akademicki spędziła również na wymianie stypendialnej na Uniwersytecie Autonomicznym w Barcelonie. Nauczyciel języka hiszpańskiego oraz angielskiego. W swojej pracy ceni kreatywność i komunikację, wykorzystując nowoczesne technologie oraz techniki plastyczne. Prywatnie pasjonatka sztuki, malarstwa oraz designu.
Czytaj dalej
Jestem absolwentką Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Od dziesięciu lat uczę języka angielskiego i hiszpańskiego. Po studiach odbyłam półroczny staż w Kolumbii, gdzie uczyłam angielskiego. Najbardziej lubię uczyć dzieci, ponieważ na lekcjach mogę korzystać z wielu gier, zabaw i piosenek. Jestem kreatywna i otwarta, lubię rozmawiać z dziećmi, cenię ich 
Czytaj dalej
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału filologii romańskiej, uczy dzieci i młodzież od 15 lat. Jest egzaminatorką Delf – dyplom potwierdzający znajomość języka francuskiego, wystawiany przez francuskie Ministerstwo Edukacji Narodowej. Pracuje również w Instytucie Francuskim jako lektorka. Język francuski jest jej bliski od najmłodszych lat – jako dziecko uczęszczała do szkoły francuskiej. 
Czytaj dalej
Nauczyciel języka angielskiego. Nauczyciel dyplomowany z 18 letnim stażem pracy. Ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Płocku oraz Uniwersytet Łódzki.Magister Dydaktyki Języków Obcych ze specjalnością język angielski. Posiada długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą na różnych poziomach zaawansowania. W nauczaniu kładzie nacisk na rozwijanie indywidualności i autonomii ucznia.
Czytaj dalej
Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języka Niemieckiego oraz Germanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole pracuje od 13 lat. Lubi pracę z dziećmi i młodzieżą. Jest osobą otwartą, uśmiechniętą i ma cierpliwość do dzieci. Uczniowie na jej lekcjach tworzą projekty oraz występują w przedstawieniach teatralnych. Koordynatorka współpracy z Instytutem Austriackim i Instytutem Goethego 
Czytaj dalej
Absolwentka Kolegium Nauczania Języka Angielskiego oraz katedry Etnologii i Antropologii Kultury na Uniwersytecie Warszawskim (międzywydziałowa nagroda uniwersytecka za pracę dyplomową). Stypendium i staż nauczyciela języka angielskiego w szwedzkiej szkole w Vedum skutecznie przekonały ją, że jej pasją jest nauczanie i praca z dziećmi. W latach 2006-2008 koordynator międzynarodowego projektu szkolnego 
Czytaj dalej
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału filozofii oraz Edwards Language School w Londynie ( Certificate of Proficiency in English), posiada certyficat CELTA (The Certificate in English Language Teaching to Adults). Jest egzaminatorem ustnym egzaminów Cambridge na poziomach A2, B1, B2 i C1.”. Uczy języka angielskiego od 15 lat jest nauczycielem mianowanym. Jej 
Czytaj dalej
Niezbyt wierna swojemu miastu warszawianka. Ukończyła filologię polską i filologię angielską na Uniwersytecie Wrocławskim. W stolicy Dolnego Śląska spędziła dziesięć lat. Przez pięć uczyła polskiego i angielskiego w Gimnazjum nr 24 we Wrocławiu. Zew przygody oraz potrzeba szlifowania języka angielskiego zawiodły ją do Wielkiej Brytanii. W Londynie spędziła dwa lata, 
Czytaj dalej
Zamiłowanie do języków obcych i innych kultur zaprowadziło ją na Uniwersytet w Bonn, gdzie ukończyła filologie germańską i hiszpańską. Jeden rok studiów zrealizowała w ramach stypendium na Uniwersytecie Autonomicznym w Madrycie. W pracy lektora najważniejszy jest dla niej człowiek, z którym współpracuje, jego potrzeby, poczucie sprawstwa i kompetencji, otwarcie na 
Czytaj dalej