Pani Kamila Jahnke jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości kierunek Fizjoterapia oraz Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego kierunek “Przygotowanie pedagogiczne”.
Obecnie studentka Szkoły Wyższej w Płocku na kierunku “Wychowanie do życia w rodzinie i wychowanie seksualne”.
Ukończyła również wiele szkoleń dotyczących rozwoju psycho-motorycznego uczniów: praca z uczniem autystycznym, bajkoterapia, wykorzystanie elementów SI i TUS w pracy z dzieckiem.
Dlaczego zostałeś/aś nauczycielem/ką? Co jest według Ciebie najlepsze w tym zawodzie?
Zostałam nauczycielem ,aby mieć kontakt z dziećmi, które bardzo lubię.
Skąd wybór na opiekę pedagogiczną?
Zostałam nauczycielem w Opiece pedagogicznej aby wraz z dziećmi ,rozwijać wyobraźnię kreatywność , aby pokazać dzieciom, że przez zabawę można też się uczyć.
Jaki jest Twój sposób na dobre relacje z uczniami?
Duża Empatia, okazywanie uczuć , rozmowa i zabawa.
Pamiętasz swój pierwszy dzień jako nauczyciel/ka? Jak się zmieniłeś/aś od tego czasu?
Doskonale pamiętam, był to duży stres ale zarazem ekscytacja.
Jakie są Twoje pasje? Kim jesteś poza tym, że jesteś świetnym/ą nauczycielem/ką?
Moją największą pasją są książki a w szczególności kryminały, lubię też gotować.
Jak spędzasz wolny czas w trakcie roku szkolnego, a jak wakacje?
W ostatnim czasie swój wolny czas poświęcam na samo dokształcanie, oto moje kursy które ukończyłam: Dziecko z ADHD w przedszkolu i w szkole, Dziecko z Autyzmem w przedszkolu i w szkole “Nauczyciel jako Mediator, Dyskalkulia – diagnoza i terapia, Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami
w nauce czytania i pisania, Terapia ręki, Wystąpienia publiczne i emisja głosu w zawodzie nauczyciela, Trening Umiejętności Społecznych (TUS) , Mindfulness czyli trening uważności dla ucznia i nauczyciela, Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga, Autyzm – praca nad zachowaniami.
Bardzo lubię chodzić z moi psem na długie spacery